باشگاه پرسپولیس هنوز مجوز بازی مرتضی پورعلی‌گنجی را دریافت نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار بازیکن خارجی و لژیونر تراکتور آی تی سی خود را از فیفا دریافت کرده‌اند.
وزیر ارتباطات گفت: راه‌های توسعه همکاری‌های چند جانبه در حوزه آی سی تی در اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو بررسی می شود.
مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب و با حضور حسن روحانی برگزار شد.
ناظر حریم خصوصی ژاپن به استارت آپ «اوپن ای آی»، سازنده هوش مصنوعی جی پی تی، هشدار داده تا داده های حساس مشتریان را بدون رضایت آنها جمع آوری نکند.
سم آلتمن مدیر اوپن آ آی تهدید کرده در صورتیکه اتحادیه اروپا قوانین زیادی وضع کند، در این منطقه فعالیت نخواهدکرد.
مدیر ارشد اجرایی «اوپن آ. آی» استارت آپ سازنده چت جی پی تی در جلسه با پنل سنای آمریکا گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات یکی از نگرانی های مهم و نیازمند قانونگذاری است.
سم آلتمن مدیر ارشد اجرایی اوپن آ آی (توسعه دهنده چت جی پی تی) هفته آینده در مقابل یکی از کمیته های سنای آمریکا شهادت می دهد.
اتحادیه اروپا به اپل هشدار داده نمی تواند قابلیت  کابل های یو اس بی سی  در  آیفون های آتی ( سری ۱۵) را محدود کند.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
بررسی‌ها نشان می‌داد که این جوان جسد را ابتدا دفن کرده است و همین کافی بود تا تجسس‌های جنایی کلید بخورد. متهم روز گذشته در اولین بازجویی تحت تحقیقات قرار گرفت.
شرکت اوپن ای آی مالک ابزار گپ هوش مصنوعی چت جی پی تی، دیروز از برطرف کردن یک نقص امنیتی خبر داد که باعث می‌شد گروه اندکی از کاربران بتوانند تاریخچه چت دیگران را ببینند.
به گفته آندرئاس براون مدیر ارشد فناوری شاخه مایکروسافت در آلمان در نسخه جدید هوش مصنوعی جی پی تی-۴ متعلق به «اوپن آ. آی» به کاربران اجازه می دهد متن را به ویدئو تبدیل کنند.
آیت الله علوی بروجردی گفت: الان جوان‌های نسل جدید اصلاً ارتباطی با ما دارند؟ ما برای آن‌ها بیگانه هستیم. دنبال هرکسی می‌روند غیر از ما! چرا؟ جاذبۀ ما چه شد؟ امام‌جماعت مسجد محل قطب مردم بود. مردم برای او می‌مردند. ما این روز‌ها را دیده‌ایم. پدر من در تهران سی چهل سال امام جماعت بود. دیگران را هم دیده بودیم که مردم برایشان چه می‌کردند. دخترانی هم که حجاب کامل نداشتند، سراغ امام‌جماعت می‌آمدند و مسئله می‌پرسیدند. ما الان فقط اصرار داریم که این دختر حجاب خود را درست کند، در حالی که اصل عقاید او رفته است!
چت جی پی تی، چت رباتیک جدید هوش مصنوعی است که توسط شرکت اوپن ای آی و با پشتیبانی مایکروسافت عرضه شده، اما آیا باید این پدیده نوظهور را جدی بگیریم؟
کاهش هزینه آی تی با پشتیبانی شبکه
آیت الله کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
ITC پیام نیازمند از طرف فیفا صادر و به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه سپاهان ارسال شد.
مرتضی پورعلی‌گنجی موفق شد مجوز بازی خود را از فیفا دریافت کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی می‌گوید امیدوار است آی تی سی خود را دریافت کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی می‌گوید امیدوار است آی تی سی خود را فردا دریافت کند.
آی تی سی یورگن لوکادیا صادر شد و او برای همراهی تیم در مسابقات مشکلی ندارد.
باشگاه پرسپولیس انتظار دارد حداکثر تا فردا آی تی سی لوکادیا را دریافت کند.
الویس کامسوبا می‌تواند تیم فوتبال سپاهان را در مصاف هفته اول برابر نساجی مازندران همراهی کند.
باشگاه آنتورپ مجوز بازی علیرضا بیرانوند را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ